Äntligen tid !

Så, nu har jag äntligen tid att skriva lite i bloggen! (:
Jag har haft fullt upp nästan hela tiden sen jag kom hit, därför har uppdateringen varit väldigt dålig.
Hur som helst, nu måste jag skriva av mig allt som hänt hitills så att jag inte dör av... ehm.. nånting. (a)

Min resa till USA från dörr till dörr tog ungefär 19 timmar. Gissa om jag var trött när jag kom fram! Första resan från Sverige till New York tog 8 timmar. >.< Sen efter det fick jag ta ett annat flyg vidare till Norfolk (närmaste airporten till Va Beach) som tog runt en och en halv timme. Sen var det ju massa väntetider också mellan planen, så allt som allt tog helt enkelt 19 timmar totalt.

Men!

När jag äntligen kom fram till Norfolk så fick jag träffa min pappa som stod där, och sen gick vi ner för att hämta mitt bagage. Vi stod där i cirka en halvtimme och väntade men mitt bagage kom inte, och "rullbandet" slutade "rulla". ;o
Då plötsligt ropade dom upp i högtalarna; "Passanger Miss Stellnert, please contact the gate immediately!"
Och inte gick ju det! Vi kunde ju inte komma förbi säkerhetskontrollen igen, så vi fick springa runt där och leta efter massa folk som kunde hjälpa oss.
Tillslut!, efter ett väldans massa spring, så såg vi mina väskor utanför något kontor. Vi pratade med han som satt där och fick visa upp att vi var vi, och sen så fick vi tillslut mina väskor. *Phew!*

Jaa, sen bar det hemmåt igen! (: ... Finally! :'DD
Jag måste lägga upp lite bilder på mitt hus och allt sen, för det är verkligen jättefint här! :D

Igår var vi förresten på min skola, och jag fick välja vilka ämnen jag skulle läsa och så. Jag kommer ha 3 lektioner ena dagen, och 4 lektioner den andra. Sen efter det kommer jag ha lite aktiviteter ibland på skolan.
Jag provsjöng desutom för skolans musiklärare, och jag kom in i en av de körerna dom har där på skolan! :D
I vår ska vi tydligen till New York och Broadway i 3 dagar! :DD Fatta häftigt, haha! ;'DD (a)



Oj herrejösses. Det blev ett lååångt inlägg! För att vara jag. (a) Stackars er som ska läsa det, heh^^

Hoppas ni orkar läsa det i alla fall, trots att det är tråkigt och inga bilder!

Well, cya !
Pussar

Martina (:


Kommentarer
Postat av: thea

åhh, älskling!

du verkar ha de asbra! <3

du kommer säkert bli världskänd! loooova att jag får komma till dig! :o

jag har de bajs här utan dig, men vi ses snart! PUSS ÄLSKAR DIG! <3<3

2010-08-25 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0