En vecka, en dag...

HejHej! :)

Roliga överskrifter jag har! *ironi*
Well, anyway. Måste berätta att jag e apglad!
Mimmi min vän ska nämligen hjälpa mig med lite ditt å datt på min blogg så att den kommer bli suuuperfin!
Jag ska till hennes place, eller så ska hon till mitt ikväll, och då blir det bloggen som gäller! :D


Åh.. juste! Tänk att om en vecka så ska allt vara packat, och det kommer vara min sista dag i Gävle. Eller ja... Kanske inte för alltid, men i alla fall på ett långt tag.
Gud vad jag kommer sakna allt å alla! Fast jag kan inte undanhålla att jag är ganska peppad på det nu! Längtar lite i smyg efter värmen som e där, och min fina pool. (a)

Ha det bäst!
Pussar


Kommentarer
Postat av: Mrs Ernst

Men Martinaaaa, flytta inte!!!

Nu blev jag svårt deprimerad igen...!

2010-08-15 @ 23:11:04
URL: http://mrsernst.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hörde att du skulle flytta ett år tidigare än din mamma och bror, varför stannar inte du också i ett år till?

Kommer sakna dig på dansen!

Kram :)

2010-08-16 @ 17:36:31
URL: http://lsundling.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja, bra fråga!

Först så sa jag tvärnej, jag ville inte alls flytta!

men efter ett tag så fick jag åka till USA, och vara med och välja skola och hus och sånt till nästa år, och allt verkade så bra, så jag bestämde mig för att flytta direkt istället.



Varför min mamma och lillebror bor kvar är för att min mamma kan inte bara sluta på sitt jobb, för då har hon ju inget när hon flyttar tillbaka sen igen.

Min lillebror ville gå i musikklass ett år, för han hade sett fram emot det så mycket, så det var liksom bäst att dom var kvar! :)

2010-08-16 @ 18:52:07
URL: http://virginiagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0