En vecka, tre dar...

Hej igen!

Förlåt för värdelös uppdatering, men jag har inget att skriva om just nu eftersom jag inte är på plats i USA.
Precis så som min rubrik säger, En vecka och tre dagar, precis så lång tid är det kvar tills jag flyttar! Jag har fortfarande inte förstått att jag verkligen ska flytta, försvinna från Gävle, börja ett helt nytt liv, och det märkligaste är att jag måste prata ett annat språk än vad jag är van vid för att folk ska förstå mig.

Om en vecka och tre dagar ska jag resa till USA, helt själv. Jag fattar inte hur det ska gå. Jag ska inte bara åka med ett flyg, utan TVÅ, så det betyder att jag måste mellanlanda också och byta flyg! :s
Jag kommer dö. Få panik. JAG VILL INTE GÅ IGENOM PASSKONTROLLERNA (troligen fail stavning) SJÄLV!! :o

                           
(EGOPICVARNING!!! :O)


*host* okej.. erhm... ursäkta mitt lilla "utbrott".

Om 4 dagar börjar ni skolan här hemma i Sverige. Eftersom det var meningen att jag skulle följa med på en klassresa från början som nu blev inställd, så blev det bestämt att jag skulle flytta lite senare än förväntat. Nu, eftersom klassresan är inställd, så kommer jag få sitta hemma själv och ruttna undertiden alla mina vänner går i skolan. >.<


Well, på återseende bloggis! :)

Ha det bäst!
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0