Klipp mig, gör om mig, i väntan på någonting nytt!

Remember me ?


Såklart ni gör :D
Hahah, ego Martina.. -.-

Hur som helst, tillbaka till ämnet.
JAG HAR KLIPPT MIG! Jag brukar aldrig göra stora skillnader, för jag är rädd för det. Tänk om det blir jättefult!? Ja, ni fattar poängen.

Men!!
Idag tog jag steget! Jag klippte lugg! :D
Jag känner mig så stolt över migsjälv, tänk att jag våga! Jaa, det är inte så mycket till lugg egentligen, det är nämligen snelugg. Jag har alltid velat ha lugg, men aldrig vågat, och alla säger att det är så jobbigt att ha lugg liksom. Men nu är jag supernöjd, för jag vågade äntligen!

Här får ni en väääldigt dålig bild på det, eftersom man inte ser luggen alls, men endå ! ;D



Knäppte en ny bild också, som luggen syns liiite bättre på i alla fall ;D




Haha, btw... Har någon märkt att jag gjort en liten webb-browser där uppe i hörnet?
Det är min lilla filur som jag har gjort HELT själv! *stolt*
Här får ni en stor bild på den, eftersom den där uppe är så liiiten ;o



APGULLIG, ELLER HUR!!? ;DDD


Ha det bäst!
Pussar


Kommentarer
Postat av: olivia

Superfint! Du får ha det sjukt bra där nere i USA! :)

2010-08-16 @ 22:17:09
URL: http://oliviaiss.blogg.se/
Postat av: Rebecca

vad fin du vart i håret :) kommer du till skolan och säger hej då ? kram

2010-08-18 @ 15:22:02
Postat av: Bella

jag kan inte se bilden på figuren på sidan martina :S

2010-08-18 @ 20:04:58
URL: http://perssonbella.blogg.se/
Postat av: Martina

Rebecca: Tips; läs mitt senaste inlägg så får du svar på frågan ;)



Bella: Oj, menar du den som är uppe i hörnet, eller själva bilden jag la ut i inlägget? :o

2010-08-19 @ 00:44:24
URL: http://virginiagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0