Martina och bloggar...?


                 (Bilderna är från min språkresa på Jersey 8/7-28/7-10)

Hej Guys! :D
Jag har just precis (ungefär 10 timmar sen) startat en ny blogg. Detta är då min 4:e blogg i min samling som inte precis blivit så populär bland läsarna, heheh... *nervöst skratt*

Well, jag hoppas med denna nya blogg kunna dra upp mitt rykte från papperskorgen, och berätta för er bloggläsare om mitt nya liv jag kommer starta snart då jag ger mig iväg till en annan del av jorden, nämligen till staten Virginia i det stora landet USA.

Det är många som har ställt frågor till mig om just flytten till USA, hur jag känner för det, och om det kommer bli jobbigt att lämna alla kompisarna osv.
Efter ett antal förhör av nära och kära, och tillslut folk jag inte ens brukar prata med, så bestämde jag mig för att starta en blogg om det hela, så att alla som vill får ta del av det jag tänker dela med mig av.

Som ni ser på sidan här så flyttar jag inte förrens om några veckor, så "blogg-allvaret" börjar inte än, men jag ska se om jag kan klämma in något meningsfullt inlägg lite då och då fram tills dess i alla fall!

Ha det bäst!
Pussar




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad kul att du har startat en ny blogg:D ser fram emot att läsa kommande inlägg:D!!! <333

2010-08-02 @ 14:38:55
URL: http://alexandrabartee.blogg.se/
Postat av: Zarah

Hej broh, jag kommer såå att läsa din blogg <33(:

2010-08-02 @ 15:40:26
Postat av: martina

åh tack! Vad glad jag blir (:

Men jag kommer nog inte uppa så mycket förrens jag flyttar till usa^^

2010-08-07 @ 22:28:33
URL: http://virginiagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0