Massor av småsaker

Jag bara måååååste visa er en bild på hur mjölken ser ut här! Eller alltså, det är ingen skillnad på
mjölken, men själva paketet som mjölken är i såklart. (a) ;'DD
Det är helt sjukt!! Precis som de har på alla amerikanska filmer. Ska slänga in en bild på det sen! (:

Just nu är det några killar ute i vår trädgård och rengör vår pool tror jag, så jag kan inte bada! :(
Det är jättevarmt här redan, trots att klockan bara är kvart över tio amerikansk tid. Det är ungefär 30 grader! :o

Senare idag ska jag till skolan (midnatt svensk tid, hah), och då ska jag få träffa alla mina nya lärare och så. Det ska bli kul, men av någon konstig anledning så är jag jättenervös i alla fall! :o

Från en sak till en annan, haha, syrsorna brukar ha "krig" här på kvällarna. När man sitter ute i solen och äter middag så hör man alltid hur dom håller på. Dom sitter i olika buskar, också börjar en av dom tjuta jättehögt som ett bilalarm typ. :'DD Sen så hänger de andra på efter ett tag, också sitter de där och försöker överrösta varandra. Låter helt sjukt! :'DD

Hmm.. nu har jag mycket att göra sen! Jag ska slänga in en bild på mjölkpaketet (hah), några bilder på huset, och sen tänkte jag försöka spela in ljudet av syrsorna när de är ute och krigar. ;D

Slänger in några bilder från vår underbara klasskonsert i 8:an också! Tyckte det kunde behövas . ;D











Take Care! ;3

Martina

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Hej! Vad spännande med skolan, det kommer säkert gå jättebra, du är ju så lätt att tycka om! Ja, synd att du inte hann köpa dem innan, men det finns väl en massa snyggt in the U.S kan jag tänka mig ;)



KRAM!

2010-08-26 @ 17:06:09
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Mrs Ernst

Åh vad söt du är!

Alla konsertbilder får mig nästan att gråta en skvätt.. D:



JAG MÅSTE FÅ KOMMA OCH HÄLSA PÅ I VINTER!

Btw, jag följer din blogg slaviskt!

KRAM / adina.

2010-08-26 @ 21:37:51
URL: http://mrsernst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0