Sista kvällen...

Ja, då var det klart, nu lämnar jag Gävle och Sverige för ett tag.
Kommer sakna er alla jättemycket, och jag hoppas att ni kommer kunna leva här utan mig, vilket praktiskt taget är omöjligt, eller hur? (a) ;D

Aja, jag kan medela att jag fortfarande inte har packat färdigt, och jag åker om sisodär 6 timmar. (a)

Jag har haft världens bästa sista kväll i alla fall. Jag var på bio med Alexandra, Thea, Adina, och Mimmi. Vi såg Vampyrer suger. Jag orkar inte skriva nån resention på den nu, men den var helt okej, den var faktiskt riktigt rolig ibland, men lite väl ofta så var det för överdrivet till och med för mig...

Well, nu ska jag packa klart! (:
Godnatt, vi hörs igen när jag kommit fram till USA!

Jag älskar er <3
Pussar

Martinaღ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0