Wtf!?

Snacka om att jag blev RIKTIGT chockad när jag såg det här!!



Wtf liksom !? Sen när blev jag nr 15 av över 2600 bloggare som bloggar om "Svenskar boende i utlandet"!?

Desutom är jag tydligen "proffsbloggare"!? Ojojoj, snacka om att jag fick en chock när jag såg det!! :o

Btw, Jag hatar min blogg design skarpt! Är inte alls nöjd med den längre, så jag ska byta snarast möjligt! Ska bara hitta nått typiskt "USA motiv" eller nått först. ;)

Förresten, jag skrev ner ALLT som hade hänt i USA de senaste dygnet som jag lovat, men så stängdes ALLT plötsligt ner, så jag måste börja om!!
Jag hinner inte nu, så jag måste göra det sen. Dumma dator!! :@

Jag återberättar allt senare!
Pussar Martina


Kommentarer
Postat av: rebecca

shit vad coolt :) hoppas du har det bra :) <3

2010-08-25 @ 15:29:44
Postat av: Cassiie

That's awesome... :O

Jag är i Kanada nu btw. :D Hoppas att du har det bra i USA. ^^

2010-08-27 @ 04:47:13
Postat av: Martin "tolvan" - Bisexuell, Humor, Natur

Att bli proffsbloggare är något man själv väljer i inställningarna på bloggportalen, ingen annan som väljer det åt dig

2010-08-28 @ 23:10:54
URL: http://tolvans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0