2 månader sen!

Jaa gott folk, som ni kan se så är jag en urusel bloggare. Jag gillar det helt enkelt inte så mycket, det tar upp alldeles för mycket tid för mig som jag gärna lägger på annat istället. (:

Hur som helst så fick jag nu för mig att jag skulle gå in på blogg.se i alla fall och bara kolla in läget liksom, och när jag ändå var där så kunde jag ju inte undgå att kika in på "statistiken", och jag blev faktiskt chockad! Det visar sig att det är faktiskt ganska många som fortfarande besöker min blogg varje dag, trots att det var ungefär TVÅ månader sen jag skrev senast! :o

(gammal bild på mig ... ;o)

Då fick jag den strålande ideen att jag skulle överraska mina än så trogna läsare med ett litet inlägg! ;3 Det kunde jag ju i alla fall bjussa på liksom! :)

Jaa, mitt inlägg kommer då handla om inget mindre än ... FRÅGOR!
Just precis, eftersom jag är en sån usel bloggare, för jag kommer aldrig på vad som kan vara roligt att skriva, men jag ääääälskar att svara på frågor, så tänke jag att nu kommer jag ha dethär inlägget uppe tills dom som vill ställer frågor till mig, och jag kommer svara på dom så gått jag bara kan! På det sättet så får ni ju veta precis vad NI vill! :)

Om ni har några frågor, bara lägg en kommentar under med frågan så svarar jag så fort jag kan! (;

Tack å bock! :D
/Martina


Kommentarer
Postat av: Du vet nog vem

Har du någonsin satt solglasögon på en läskburk? :O

2010-11-23 @ 00:25:29
Postat av: Anna

Vad har varit det mest annorlunda?

Har du hittat vänner, trivs du, osv?

Hur går det med engelskan?

Hur har det vart att anpassa sig till det amerikanska levnadssättet?



Blev många frågor men är ju sååå nyfiken :) ha det så bra!

2010-11-25 @ 16:32:56
Postat av: Anonym

*Vad kostar det att gå i skolan i USA per år? För visst får man betala för det?

*Vad anser lokalbefolkningen om svenskar (eller folk från andra länder) som flyttar till USA som du har gjort?

*Vad anser dom om utbytesstudenter?

*Vet dom mycket om Sverige?

*Är allt så onyttigt som man har hört?

*Vad är det bästa med att flytta till USA?

*Är det fler svenskar i din skola?



Lycka till :)

2010-11-27 @ 23:27:34
Postat av: Anonym

har du hittat några amerikanska vänner ? :d

2010-11-28 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0