En blogg är som en hund...

Jag fick just reda på att en blogg är som en hund. Om man inte matar(uppdaterar) den så dör den! :o Så alltså.. här får min lite utsvultna blogg mat ;D

Jaja, jag är egentligen ingen "blogg-människa" jag har aldrig tyckt att det är kul att återberätta händelser av mitt liv. :'D Meeen.. jag ska försöka att uppaterar så ofta jag kan(orkar) i alla fall! (:

Hur som helst. Vi var på ikea igår igen! Fast denna gång på ett annat ikea, som ligger ungefär 4 timmar härifrån! En timme längre än den andra.
Men det gör inget, för äntligen fick jag min SÄNG!!!! :DDD *überglad* ^^

Allt på ikea står förresten på svenska! Haha, i matsalen så stod det på en jättestor skylt;
"Mums!, that's swedish for tasty and good" :'DD

Och vid lekhörnan stod det "Kom och lek!" och lite längre bort stod det "Smaklig Måltid, that's swedish for Bon Apetit"

Jag tycker det var kul. (a)

Nu ska vi bygga ihop min säng ! ;D
förresten! Skolan börjar i övermorgon! Jag har typ... panik. :'D

Cya later!
Martina*

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Kommer bli jättebra i skolan, lycka till :)

2010-09-06 @ 13:45:10
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0