Frågor (:

Slänger in en fråga lite snabbt (:




Här på dagarna är det kring 30 grader varje dag just nu. (början av september) ;D
Innan orkanen kom så var det 37 grader i två dar! :o Steeeekvarmt! :'D

Mitt i sommarn kan det bli upp mot 45 grader här. Det är inte så... jättekul tror jag. :'D På natten är det just nu omkring 25 grader (:

Edit: Det kom en till fråga, så ni får svar på den också! ;D



Virginia Beach där jag bor har 510 000 invånare, och därmed ganska många shoppingcenters, så det går ingen nöd på dålig shopping här inte! ^^ Desutom är det ungefär halva priset på kläder här mot vad det är i Sverige, så det är jättebra! ;D

...Och det blev ännu en till fråga ^^



Jaa, jag har inte fått några riktiga "kompisar" än, men jag känner några här i alla fall. Skolan har ju inte börjat för mig än, så jag har liksom inte haft chansen att träffa några heller. (:
Desutom har jag haft väldigt fullt upp med själva flytten. Det är så mycket som ska fixas hit och dit. Det är liksom inte bara att flytta, och tro att allt är klart sen. :'D

Jag hoppas i alla fall att jag kommer få kompisar snart, även om jag tror att det kommer ta ett tag. ^^


Det är bara att fortsätta fråga gott folk! Jag blir jätteglad av era frågor! ;D
/Martina

Kommentarer
Postat av: tove

bor du nära nåt ställe där man kan typ shoppa? :D typ en storstad? :)

2010-09-05 @ 17:48:19
Postat av: sara,

har du några kompisar där nere?

om inte, blir det inte långtråkigt? ;)

2010-09-05 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0