Nu så!

Jag vet, ni har all rätt att vara sur på mig!
Jag är väääärdelös på att uppdatera, verkligen, men jag har jäääättemycket läxor(mycket,mycket,myyycket mer än i sverige) och när jag inte har läxor är jag ute med vänner. :)

Jag kan i alla fall uppdatera om säga att, jaaa...! jag lever. :'D

Sen är det lite andra saker som händer just nu också, men det är inget jag tänker berätta om på bloggen här, för jag vill inte att vissa personer ska få reda på det.. häh.. inte än i alla fall^^
Mahahah! Nu blev ni allt bra nyfikna va? ;D

och sen vill ni väl veta lite sånthär info också... : skolan går bra nu faktiskt, vissa lektioner är jätteenkla att hänga med i, medans andra bara inte GÅR att fatta nånting av! ;o
men det blir väl bättre sen antar jag... jag har i alla fall jättebra lärare! Alla är jättesnälla och förstår min situation å så. Framförallt min Science lärare! Han frågar alltid om jag hänger med å så, och försöker få allt att bli så bra som möjligt för mig. :D
Jag ligger faktiskt på ett A atm i Earth Science! :D *stolt* hah ;D

Ska lägga in lite bilder snart!
Uppdaterar så fort jag kan!

/Martina

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att du är okej och att allt verkar gå bättre för dej!

2010-09-26 @ 22:01:58
Postat av: Zarah

Vad kul att höra att det börjar bli bättre! :-D Men du... skynda, skynda, skynda med nästa inlägg!! ;-)

2010-09-30 @ 09:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0