Sämsta bloggerskan är äntligen här igen!

Mhm! Ni såg rätt gott folk, jag är här igen!

Jag gör bara dethär inlägget för att jag inte orkar göra mina läxor. mähähäh ;D
Aja, hursomhelst så fortsätter dendära hemliga saken! Hemliga saker for the winners typ! ^^
Om typ.. nån vecka eller två kaaaaanske jag vågar berätta.. KANSKE! :)

Jag veeeeeeeet, jag är så generös! (a) :)

Okej, skolan kan ta sig, helt serigöst. förutom Earth Science då! de är mitt favvo ämne. LOVE på den klassen!<3 i övrigt... ja. jag failar i stort sätt på allting annars trorja. Framförallt us-government. fattar INGENTING! Jag fattar inte ens vad vi har jobbat om nu i typ 3 veckor. jag veeet... sorgligt.
Åh vem sjutton trodde att matte kunde va så jäkla svårt på engelska liksom?
aaaaja.. då ska vi inte ens tala om engelska lektionerna. PÅ ENGELSKA LIKSOM. SHIIIT!
Allt borde va på svenska istället. helt serigöst.... -.-

Återkommer!
/Martina


Kommentarer
Postat av: Anna

Finns det ingen typ svensk-engelsk skola du kan gå i närheten?

2010-10-03 @ 15:20:51
Postat av: Anonym

Jag lovar att engelskan kommer med tiden, det är nu i början som det är som jobbigast. Håll ut så ska du se att det blir bättre snart! :)

2010-10-09 @ 19:15:26
Postat av: Anonym

ha inte en blogg om du endå inte bloggar. .

2011-04-09 @ 15:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0