Usch å fy och dubbelurck! ~ Surabaja

Ja, hej igen bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering, men det är för att jag verkligen inte orkar sätta mig och skriva i bloggen varje dag! Jag är ingen bloggmänniska, och har aldrig varit det!

Men jag ska förska slänga ihop ett vettigt inlägg i alla fall!

Som vissa av er kanske vet (vet inte om dom har sagt något om det på svensk teve), så kommer det hit en ORKAN på torsdag! Alltså, alla måste typ låsa in sig i sina hus, och ha ett stort matförråd hemma om elen skulle försvinna osv...

(här ska jag sätta in en bild sen men det går för tillfället inte att sätta in en bild av nån anledning)


Så om jag inte uppdaterar på ett tag så är det pga av att elen slagits ut här hemma, men jag lovar att uppdatera om den fina orkanen Earl så fort jag kan! (:

Nu ska jag äta rostade mackor med jordnötssmör! Mums! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0