Tomorrow is the big day...

Imorgon är det den stora dagen.... Martina Stellnert börjar HIGH SCHOOL!! BAMBAMBAAAAM!

Och jag är ju inte lite nervös heller! :o
Tänk om nån pratar med mig? Tänk om JAG måste prata? Tänk om jag gör fel? Tänk om jag inte förstår? Tänk om ... :o

Gosh. Har någon en biljett över som går raka vägen tillbaka till Sverige? Någon? ;o
Nä, jag trodde väl inte det. Jag får helt enkelt klara mig. Jag menar... hur svårt kan det va? Och om allt bara skulle bli fel så kan jag ju åka hem igen. (hoppas jag ;o)


 Jag bjuder på bilden eftersom jag är så generös ! (:

Pringles <3 (a)


Well.. Nu ska jag snart iväg å köpa en väska till skolstartet.

Martina

Kommentarer
Postat av: Maja ;)

Vi saknar dig i klassen Martina!! lycka till de kommer gå toppen! <3

2010-09-06 @ 19:26:20
Postat av: theaaaaa

JAG SAKNAR DIG! KOM TILLBAKA.

HOPPAS DU INTE TRIVS OCH KOMMER TILLBAKA. JAG BEHÖVER DIG MER ÄN NÅGONSIN MIN ÄLSKADE BÄSTA VÄN. <3

2010-09-06 @ 19:48:06
Postat av: Zarah

Det kommer gå AWESOME för dig, jag svär, för vet du vad?

Du är bäst.

2010-09-06 @ 19:59:51
URL: http://zerdalia.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Jag håller tummarna för dig! Jag tror det kommer gå galant, jag :)

2010-09-06 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0